KONYA / KARATAY - Konya Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

Şbt

Okulumuz öğrencileri ( Elif Sümeyye Büyüktazeler, Hatice Kübra Korkmaz, Feyza Geçer ve Elif Aygün) & Hazırlık Bölümü Koordinatörümüz Abdulkerim AYHAN ve Öğrencilerimizi organizasyona hazırlayan İngilizce Öğretmenimiz Necmettin Zanrani ile birlikte Necmettin Erbakan Üniversitesi İlahiyat Fakültesinde , Selçuklu Mahmut Sami Ramazanoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi Fen ve Sosyal Bilimler Proje Okulu organizasyonuyla 9-11 Ocak tarihleri arasında gerçekleşen MSRMUN'24 kongresine katılmışlardır.

Öğrencilerimiz 3 gün boyunca süren etkinlikte oluşturulan 3 komitede Gazze sorunu, Hayvan hakları ve Çocuk hakları konularında Birleşmiş Milletler konferansı similasyonu şeklinde ingilizce sunumlar gerçekleştirerek İngilizce yeterliliklerine katkı sağlamakla kalmayıp dünya sorunlarına çözüm önerileri de sunmuşlardır. Öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Türkiye Entellektüel Oyunları Bilgi Yarışmasına hazırlanan ekibimiz yarışma kitap listesinde yer alan bir diğer kitap Amin Maalouf’un Arapların Gözünden Haçlı Seferleri kitabını, Selçuk Ü. İlahiyat Fak. İslam Tarihi Ana Bilim Dalı Araştırma Görevlisi Yusuf Büyükyılmaz’la beraber tahlil ettiler. Verdiği değerli bilgiler ve yönlendirmeler için Yusuf Büyükyılmaz’a çok teşekkür ediyoruz.

Şbt

Konya AİHL Dini Musiki bölümü öğrencilerimizle Akören ilçemiz Büyük camiinde Miraç Gecesi programımızı icra ettik. Allah hepimize Mirac'ın başlangıç mahalli Kudüs'te, huzur içerisinde kandiller nasip etsin.

2023-2024 Eğitim Öğretim yılı ikici dönem Öğretmenler Kurulu toplantımızı ilçe Milli Eğitim Müdürümüz Sami Sağdıç'ın teşrifleriyle gerçekleştirdik.

Entellektüel Oyunlar Bilgi Yarışması ekibimiz Martin Lings'in Hz. Muhammed’in (S.A.V.) Hayatı kitabını Necmettin Erbakan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi İslam Tarihi Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ali Dadan hocamızla tahlil ettiler. Kıymetli vakitlerini öğrencilerimiz için ayıran hocamıza teşekkür ediyoruz.

Ock

Öğrencilerimiz "Düzce Teknoloji Kampı"nı tamamlayarak Konya yolculuğuna başladı.

"Düzce Teknoloji Kampı"nın son gününde öğrencilerimizle Düzce gezisi yaptık. Öğle namazını Düzce Büyük Camiinde kıldık. Leziz bir yemekten sonra çay sohbetiyle rahatladık. Şehri gezdik.

Ara

Ock

"Yaşasın Kitap" Atölye Çalışmalarının birinci dönem son yazar buluşmasını gerçekleştirdik.

Eğitimci - yazar Hasan BAYRAKTAR'ın  sunumuyla 5 sınıflar erkek ve kız öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizin  katıldığı programda Türkçe öğretmenimiz Beyler Aldaş sazıyla ezgilere eşlik etti.

Yazara, okul müdür başyardımcımız Ahmet ALTIKULAÇ,  yazara hediye takdim ettiler.

Ock

Düzce Teknoloji Kampı tüm hızıyla devam ediyor.

Okulumuz 9. ve 10. sınıf öğrencileri ile Ankara Cumhurbaşkanlığı Millet Kütüphanesi, Hacı Bayram Veli Camisini ziyaret ettik. Dönüşte Ümitköy Kız Anadolu İmam Hatip Lisesinin akşam yemeği ikramı oldu. Okul Müdürü Nur ŞEKER KURNAZ hocamıza teşekkür ederiz.